
În blogul nostru despre bunăstarea angajaților, am acoperit faptul că fiecare creștere de salariu de 10% va crește rata de retenție a angajaților cu 3% și angajamentul angajaților cu 2%.
Prin urmare, s-a dovedit că banii rămân principalul factor motivațional, deoarece o creștere salarială îi poate face pe oameni fericiți.
Cu toate acestea, proprietarii de mici și mijlocii afaceri ar putea ezita să implementeze creșteri de salariu pentru angajați după ce au evaluat cheltuielile semnificative și potențialul returnării investiției.
Există o altă alternativă bună care este mai rentabilă pentru a-i face fericiți pe angajați? Din fericire, există. Un sondaj realizat de Glassdoor a descoperit că jumătate (50%) dintre angajați ar prefera să primească beneficii suplimentare noi în loc de o creștere salarială.
La fel, un raport privind sondajul beneficiilor pentru angajați realizat de „People Keep” a descoperit că 42% dintre angajați ar alege să primească un nou beneficiu pentru angajați în loc de o creștere salarială, dacă o companie ar oferi un supliment de 200 de dolari pentru angajații săi lunar.
Să ne uităm la pachetul de beneficii pentru angajați pe care angajatorii ar trebui să-l ofere în funcție de nevoile angajaților.
- Prioritățile angajaților din Hong Kong Dintre toate opțiunile de beneficii pentru angajați, 73% dintre angajații din Hong Kong acordă prioritate compensației și beneficiilor ca factorul cel mai crucial în alegerea unei cariere. Rezultatul este mult mai mare decât a lucra pentru un angajator grijuliu (30%), a desfășura o muncă semnificativă (29%) și a lua în considerare mediul de lucru (13%).
Ar fi prea precipitat să concluzionăm din rezultate că angajații din Hong Kong nu pun preț pe un angajator grijuliu și pe desfășurarea unei munci semnificative.
Presiunile orașului și costurile în continuă creștere din Hong Kong fac ca majoritatea locuitorilor din Hong Kong să fie atrași de un salariu competitiv pentru a face față cerințelor financiare, ceea ce ar putea fi o explicație mai rezonabilă.
- Beneficii pentru lucru la distanță în Hong Kong? Datorită culturii competitive de muncă, angajații din Hong Kong consideră important să interacționeze și să își vadă șefii la birou; în caz contrar, ar putea pierde oportunități de promovare sau creștere salarială.
În plus, lucrul la distanță solicită de obicei un mediu de lucru plăcut și liniștit pentru a lucra de acasă. Cu toate acestea, dimensiunea tipică a locuințelor din Hong Kong este doar de 484 de metri pătrați din cauza creșterii prețurilor imobiliare.
Prin urmare, lipsa spațiului și problemele legate de confidențialitate îi determină pe angajații din Hong Kong să revină la birou ca o opțiune mai bună și mai propice.
Cu toate acestea, 65% dintre locuitorii din Hong Kong ar lua în considerare o ofertă de la o companie din afara Hong Kongului, deoarece sunt cei mai puțin fericiți lucrând cu angajatorii lor actuali din Asia Pacific, în special lucrătorii mai tineri cu vârsta cuprinsă între 18 și 24 de ani.
Rezultatul de mai sus evidențiază o mare oportunitate pentru angajatorii din Hong Kong să ia în considerare angajarea de lucrători la distanță din alte țări din Asia de Sud-Est.
În urma studiului de caz facut de agentia de recrutare staffagency.ro, beneficiile pentru angajați pe care angajatorii ar trebui să le ia în considerare în funcție de cultura de muncă ar fi asigurarea medicală, aranjamentele de lucru flexibile, alocația pentru transport și asistența la relocare
3. Echilibrul între viața profesională și cea personală pentru angajații din Singapore Conform unui sondaj realizat de WTW, printre beneficiile legate de pensii, sănătate și munca flexibilă, angajații din Singapore preferă și cer cel mai mult munca flexibilă.
Studiul a concluzionat în continuare că 85% dintre angajații din Singapore ar fi mai dispuși să rămână în aceeași companie atunci când tipurile de beneficii pentru angajați satisfac nevoile lor. Jobstreet Singapore a obținut rezultate similare, cu peste 7.000 de respondenți care au menționat că cele două priorități, în afară de salariu, sunt echilibrul între viața profesională și cea personală și siguranța locului de muncă. Echilibrul între viața profesională și cea personală a fost esențial pentru angajații din sectoarele educației, IT și sănătății.
Managerul de țară Chew de la Jobstreet a indicat că și conducerea superioară din Singapore acordă o importanță semnificativă echilibrului între viața profesională și cea personală, deoarece poartă adesea cele mai mari responsabilități non-stop, dar sunt adesea exceptați de la compensația pentru orele suplimentare.
Din studiul de caz al Singapore, angajații din Singapore lucrează adesea ore lungi într-un ritm agitat al orașului. În plus, concediile anuale și zilele libere legale din Singapore sunt mai puține decât cele din țara vecină, Malaysia.
Prin urmare, beneficiile pentru angajați pe care angajatorii ar trebui să le ia în considerare în funcție de stilul de lucru și cerințele din Singapore ar fi beneficii pentru sănătatea mentală, compensație garantată pentru orele suplimentare sau timp liber în loc de ore suplimentare, aranjamente de lucru flexibile și concediu parental plătit.
- Nevoile angajaților din Filipine Mulți angajați din Filipine nu au concediu medical plătit, concediu de odihnă sau alte forme de concediu plătit. De exemplu, din punct de vedere legal, angajații au dreptul doar la 5 zile de concediu de serviciu plătit, iar angajatorii nu sunt obligați să ofere concediu medical plătit angajaților din Filipine conform legii.
Cu toate acestea, în general, angajatorii buni care angajează angajați la nivel profesional în Filipine acordă în medie 15 zile de concediu de odihnă plătit și 15 zile de concediu medical plătit. Cu toate acestea, acest lucru depinde în totalitate de decizia angajatorului, fără a exista legi obligatorii; acest lucru evidențiază necesitatea de a acorda prioritate concediului medical și timpului liber al angajaților din Filipine.
Filipinele se numără printre țările cu cea mai mare cerere de servicii BPO (Business Process Outsourcing). Țara dispune de profesioniști în industria axată pe servicii pentru clienți, ceea ce este foarte apreciat de business-ul și cultura americană.
Un fapt notabil despre industria din Filipine este că sectorul serviciilor a contribuit la creșterea PIB-ului de la 36% în 1980 la 60% în 2020.
Așa cum se poate observa din cererea competitivă și perspectivele pozitive pentru oportunitățile de servicii BPO în Filipine, angajatorii ar trebui să ofere beneficii competitive, cum ar fi munca de la oricare locație și aranjamente de lucru flexibile pentru a concura cu oportunitățile vaste oferite de sectoarele globale de BPO.
Beneficiile pentru angajați pe care angajatorii ar trebui să le ia în considerare conform legii muncii din Filipine și concurenței pe piața forței de muncă ar fi beneficii pentru munca la distanță, concedii medicale plătite, timp liber plătit și aranjamente de lucru flexibile