Marketingul cuprinde totalitatea elementelor si a actiunilor care pot face o pagina online sa fie mai vizibila, prin toate metodele posibile cunoscute la momentul actual. Asta inseamna ca, prin “marketing”, nu se intelege doar publicitate, ci si modul in care se structureaza o campanie de advertising astfel incat rezultatele sa fie cele anticipate sau chiar cu mult peste targetul stabilit. Foarte multe companii se axeaza astazi pe reclame, dar scopul principal este cel de a-si vinde serviciile si produsele prin orice mijloace. Iar majoritatea oamenilor sunt deranjati de aceste reclame extrem de evidente care pot alunga potentialii clienti.
Iar daca ai auzit de toate aceste aspecte de nenumarate ori pana in prezent, este foarte posibil sa fi aflat inclusiv de SEO, respectiv SEO off page. Iar astazi iti prezentam inclusiv legatura dintre marketing si optimizarea care se poate realiza vizavi de un business online.
Ce inseamna SEO off page?
Ca sa intelegi mai usor care este legatura intre SEO off page si marketing, este important sa intelegi ce face fiecare in parte. De exemplu, seo offpage cuprinde totalitatea tehnicilor de promovare sau bazele unei comunicari solide si eficiente intre brand si clienti, respectiv intre brand si parteneri. De exemplu, binecunoscutul e-mail nu mai este astazi o simpla cale de interactiune, ci si o modalitate prin care-ti poti afirma profesionalismul in relatiile cu cei din jur. Modul in care este conceput un mesaj, detaliile care-l insotesc (de exemplu, crearea unei semnaturi personalizate care sa insoteasca fiecare mesaj) sau rapiditatea de a interactiona, poate spune multe despre firma pe care o conduci.
Desigur, prin acest tip de SEO se utilizeaza si acele materiale de tip text, numite advertoriale, care pot fi publicate pe un site sau intr-o sectiune proprie, cat si pe alte pagini nisate, astfel incat sa se creeze o legatura in lant prin intermediul careia un numar cat mai mare de oameni sa ajunga la tine. Totalitatea actiunilor intreprinse pot forma partea de marketing sub diferite forme. Secretul este ca intregul concept sa fie bine gandit iar continutul furnizat sa fie de calitate, dupa cum afirma si fbx.
Cine poate imbina cu succes optimizarea SEO si marketingul bine facut?
Cele doua actiuni pot fi intreprinse cu succes prin intermediul unei agentii de publicitate cu experienta care dispune de o viziune ampla in ceea ce priveste mediul online, SEO si evolutia brandurilor in piata. Iar una dintre optiuni o poate reprezenta Mogu.ro, o agentie de marketing care face vocea brandurilor sa fie cunoscuta in piata si in randul potentialilor clienti.
Sigur, probabil de intrebi cat e de costisitor sa colaborezi cu o astfel de agentie, mai ales daca esti la inceput de drum iar bugetul nu-ti permite foarte multe compromisuri. Spre deosebire de alte agentii de publicitate sau specialisti care au cu adevarat un cost ridicat, Mogu.ro iti ofera multiple pachete de SEO, dar si suport constant la fiecare pas. Este cu adevarat important sa beneficiezi de sprijin si indrumare, dar si sa poti avea incredere in specialisti ca-ti vor pune la dispozitie toate serviciile si intreg ajutorul de care ai nevoie. Mogu se poate transforma intr-un partener de incredere indiferent de tipul sau nivelul la care se afla compania, construind pas cu pas o relatie de succes intre clienti si brandurile care reprezinta o afacere. Sigur, beneficii vei observa inclusiv daca vei alege sa colaborezi cu aceasta agentie in cazul in care detii orice alt tip de pagina, de exemplu, un blog. Il poti optimiza corespunzator astfel incat acesta sa-ti poata aduce nu doar satisfactie la nivel personal, cat si beneficii financiare.
Asa ca, nu ramane decat sa soliciti un audit si sa te sfatuiesti cu specialistii Mogu ce trebuie sa faci ca sa treci la urmatorul nivel.