Directorul General Vascar, companie producatoare de mezeluri, specialitati din carne, conserve, semipreparate si carne fresh din Romania, a vorbit, in cadrul unui interviu, despre business-ul vazut drept membru al familiei si nu doar un simplu generator de profit.
Vlad Ciuburciu ocupa din octombrie 2017 functia de Director General, anterior lucrand in Departamentul de Marketing, pozitie din care a interactionat cu toate celelalte departamente din companie: vanzari, productie, financiar, achizitii etc. Astfel, a aflat pas cu pas care este cursul firesc al lucrurilor intr-o companie de o astfel de marime.
“Dupa ce Vascar a devenit un business de familie, am inceput sa lucrez, pe perioada verii, in magazinele proprii (n.r. compania cu sediul la Vaslui detine, in prezent, 21 de magazine proprii in regiunea Moldovei), mergeam la targurile de profil (n.r. din industria carnii), iar, dupa ce am terminat Facultatea si Masterul, am preluat Departamentul de Marketing. Destinul meu este in mod cert foarte legat de cel al companiei pe care o conduc si imi doresc ca, in urmatorii ani, Vascar sa fie o companie cunoscuta si apreciata de orice roman”, spune Vlad Ciuburciu.
Directorul General al companiei moldovene producatoare de carne a absolvit Facultatea de Management si Masterul in Administrarea Afacerilor, din cadrul ASE, iar apoi SPIN Selling Programme, din cadrul Huthwaite International UK. Vlad Ciuburciu se considera optimist, deschis comunicarii, flexibil si consecvent, cu un stil de conducere bazat pe valori precum profesionalism, calitate, responsabilitate si respect fata de clienti.
“Vascar se afla, in prezent, printre cei mai importanti jucatori de pe piata carnii din Romania, iar acest lucru se datoreaza faptului ca intotdeauna am pus pret pe calitate si transparenta in relatia cu consumatorii, o filosofie de business care ne-a ajutat sa crestem constant”, spune Ciuburciu (Vascar).
Acesta a explicat si cum s-a dezvoltat business-ul regional sub conducerea sa, in ultimii aproape 4 ani.
“Am preluat o companie stabila, cunoscuta si apreciata in regiunea Moldovei. Ceea ce am reusit sa aduc nou este o abordare de business mai ancorata in realitatile prezentului si o crestere a notorietatii companiei si a brand-urilor sale, la nivel national. De cativa ani, consumatorii, in special cei tineri, au devenit din ce in ce mai interesati de o alimentatie sanatoasa si, prin urmare, de componenta produselor pe care le achizitioneaza. Tocmai din acest motiv, sunt mandru ca am reusit sa creez, alaturi de echipa mea, un nou brand de succes, brand-ul premium ‘Moldova in Bucate’, care i-a cucerit rapid pe romanii din toata tara. Iar, in vara anului 2018, am lansat o gama care poarta eticheta ‘Alege natural, fara E-uri’, o linie de produse 100% naturale, cu ingrediente de cea mai buna calitate si complet fara E-uri”, mai spune Vlad Ciuburciu.
Infiintata in anul 1984, la Vaslui, compania Vascar are capital 100% romanesc, iar astazi are peste 400 de angajati si detine 21 de magazine proprii in judetele din regiunea Moldovei. Cu o cifra de afaceri de 22,8 milioane de euro, raportata la finalul anului trecut, Vascar este unul dintre cei mai importanti contributori la bugetul local, pe langa faptul ca este unul dintre principalii angajatori din regiune.