
Promovarea unei afaceri in mediul online nu este un lucru usor de realizat. Ai nevoie de mai multe persoane pentru a face acest lucru – uneori de o echipa intreaga, un departament dedicat sau chiar de o agentie de marketing digital.
Totusi, este bine stiut faptul ca ai nevoie de mai multe persoane pentru a putea acapara intreg mediul digital. Iata care sunt acestea si cum te pot ajuta!
Specialist Google Ads
Google Ads sunt reclamele platite ale internetului sau modul prin care website-ul tau poate ajunge pe primul loc din rezultatele cautarii fara a investi foarte mult timp si bani in SEO. Un specialist Google Ads va gestiona un buget pus la dispozitie de afacerea ta si iti va obtine reclame in mediul digital – atat in pagina de rezultate, cat si pe paginile website-urilor care afiseaza astfel de reclame.
Specialist Social Media
Un departament sau o agentie de marketing digital nu poate functiona in ziua de astazi fara un specialist social media. Acesta se va ocupa de toate paginile tale de pe retelele de socializare, inclusiv de interactiunea cu comunitatea formata in jurul companiei sau brandului tau.
Un alt rol al acestui specialist poate fi de a gestiona bugete pentru reclamele social media, similare celor obtinute prin intermediul Google Ads.
Specialist SEO
Evident, nu poti activa cu adevarat in mediul online daca nu ai parte de optimizare SEO. Optimizarea pentru motoarele de cautare este renumita pentru faptul ca are rezultate organice si mai ales pe termen lung – nu platesti pentru utilizatori, ci pentru SEO care iti aduce, in schimb, utilizatori noi in mod constant. Evident, utilizatorii respectivi se pot transforma in clienti.
De exemplu, orice agentie de marketing digital are neaparat un departament SEO, in mare parte deoarece acesta ataca si experienta utilizatorului (UX) a website-ului tau. Partea de promovare activa SEO incepe abia dupa ce specialistul se asigura ca website-ul tau se misca asa cum ar trebui, din toate punctele de vedere.
Specialist web design
Nu in ultimul rand, daca nu ai pus la punct un website inca, atunci ai nevoie de un specialist in web design. De cele mai multe ori, acesta vine la pachet in colaborarea cu o agentie de marketing digital, motiv pentru care afacerile in cautare de un rebranding complet apeleaza de regula la servicile complete ale unei astfel de agentii.
Specialistul in web design se poate ocupa de intreg procesul de creatie al unui website. Daca are alaturi si un specialist SEO, atunci se pot elimina din start probleme ce tin de UX sau de structura website-ului din punct de vedere SEO.
Dupa cum probabil ti-ai dat seama, toti specialistii enumerati pot fi gasiti in numar mare in cadrul unei agentii de marketing digital. O astfel de agentie dispune de fiecare tip de specialist, dar mai ales de opiniile, sugestiile si solutiile oferite de alti experti in domeniile aferente, experti sau initiati pe cale de a deveni specialisti.
Acesta este motivul principal pentru care ar trebui sa colaborezi cu o agentie de marketing digital si nu cu un specialist pentru fiecare aspect al mediului online. Contacteaza chiar acum expertii agentiei The Markers pentru a afla mai multe despre beneficiile de care va avea parte afacerea ta in urma atentiei acestora!