
Majoritatea stiu deja ce este marketingul digital dar haideti sa aflam si cum este impartit marketingul digital, sa aruncam o privire la cele cateva tipuri de marketing digital si tehnici de marketing online pe care le poti folosi in afacerea ta.
Serivicii promovare facebook sunt incluse in marketingul online .
- Publicitate platita sau marketing virtual: anunturi Google si Facebook
Publicitatea este un tip foarte puternic de marketing online.
Daca alegeti sa investiti in aceasta tehnica de marketing digital, trebuie sa stiti ca puteti face publicitate pe Youtube, Instagram, Pinterest, tiktok… Exista multe optiuni disponibile. Cu toate acestea, ne vom concentra acum pe cele mai populare: anunturile Google si Facebook.
Google Adwords se bazeaza pe un sistem automat de licitatie. Aceasta inseamna ca advertiserii trebuie sa parieze pe termenii cuvantului cheie pe care doresc sa ii “activeze” sau sa-si afiseze anunturile.
- Marketing prin e-mail
Marketingul prin e-mail este un tip de marketing virtual care consta in servicii sau produse publicitare prin e-mailuri,
Aceasta tehnica de marketing online are un ROI mediu de 122%. Aceasta cifra este de patru ori mai mare decat in alte canale virtuale de marketing, cum ar fi retelele sociale sau publicitatea.
Nu subestimati puterea marketingului prin e-mail.
Si, apropo, inainte de a lucra la continutul campaniilor de marketing online prin e-mail, este important sa stiti bine cum sa obtineti abonati pentru buletinele informative. In caz contrar, nu veti profita de intregul potential al acestei tehnici de e-marketing.
- Social media marketing sau social media marketing
54%din populatie sustine ca foloseste social media pentru a cauta produse. Asadar, este important sa tii cont de acest tip de marketing digital in strategia ta generala de e-marketing.
Unele dintre avantajele acestui tip de internet marketing includ:
- Construiesti o comunitate in nisa dvs.
- Atrage si condu trafic catre site-ul dvs.
- Promoveaza promotii sau produse.
- Furnizeaza servicii pentru clienti in mod direct.
- Marketing de influenceri
Influencer marketing este o ramura a marketingului digital care consta in colaborarea cu influencerii dintr-o anumita nisa cu scopul de a promova brandul si produsele/serviciile.
- Optimizare SEO
Optimizarea SEO este procesul care consta in optimizarea continutului unui site pe baza unor cuvinte cheie, cu scopul de a se pozitiona in motoarele de cautare.
Daca nu ai prea multa experienta cu pozitionarea organica, dar vrei sa vinzi online, iti recomandam sa cauti specialisti in promovarea site-urilor care sa te ajute in acest demers.
Dar daca preferati versiunea scurta, va putem explica ca exista 2 tipuri de SEO: la fata locului si in afara locatiei. Si ambele sunt esentiale in marketingul digital.Vezia aici lista de preturi seo spartanseo
SEO la fata locului
De exemplu, puteti optimiza fiecare pagina web pentru un anumit cuvant cheie sau o anumita expresie.
Offsite SEO
Cea mai eficienta componenta a SEO offsite sau SEO off-page este generarea de backlink-uri. Adica, obtineti alte site-uri web pentru a va conecta la una dintre paginile web.
Digital marketing este important in orice companie ce isi doreste sa atraga clienti si sa ii pastreze, sa urce in topul vanzarilor online si sa ramana acolo.